AJ English

Till min vän Nellly

AJ English är ingen vanlig modell. Han ser inte ut som en kille som vi direkt skulle förknippa med modell. Den här killen är något aldeles extra. Om jag själv får uttrycka mig så tycker jag han är ful på ett snyggt sätt. Skumt va? Jag vet. Men AJ English har varit modell för bl.a Alexander McQueen och är populär som editorial-modell. Han har också varit med i en Pink-video och i MSTRKRFT's låt Heartbreaker. Jag kan tyvärr inte lägga upp den här, men om ni vill höra den så klicka HÄR. (I den videon har regisören tagit insperation från 80 och 90-talets skate-gäng). För ett tag sedan så fick AJ mycket uppmärksamhet p.g.a en tröja han bar på Katy Perry's födelsedagsfest. Tröjan hade ett stort hakkors på framsidan. Dett blev extra stort efter att AJ kallats för German-boy. Men tröjan var bara ett dåligt skämt och AJ är från USA. Vi gillar honom extra mycket eftersom han älskar att rita!















Kommentarer
Postat av: Sara

Bra Lisa, fast det stavas inspiration

2010-11-11 @ 13:50:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0