Summer and spring 2011

Jag vet ju att jag skriver om modeller och skateboardåkare, men den känns ändå som om lite fashion får plats i min blogg. Så nu visar jag mina favoritdesigners visningar!


John Galliano

Vi börjar med John Galliano. Som vanligt är det spännande på Gallianos visningar, det är som att gå på teater! Jag vet ju inte så mycket om formgivning av kläder, men kläderna känns inte så sommriga, mer som en höstkollektion. Det jag älskar med Galliano's catwalk är att modellerna får överdriva så mycket när dom går, det blir coolt. Och dessutom är ju John så j*vla skön! Kolla på honom, killen är ju awesome!




Frankie Morello

Här har vi Frankie Morello. Som vanligt väldigt lekfullt. Kläderna är ganska ungdomliga och nästan lite kvinliga, med tighta jeans och långa tröjor. Frankie Morello har i år också gjort en bra visning och byggt up en hel strand, schysst tycker jag. Man märker också på kläderna att det just är SS-11.





Dsquared

Sist men inte minst har vi Dsquared. Jag är faktiskt lite besviken. Vinterkollektionen var så himla bra och jag var helt såld. Men nu känner jag inte alls likadant. Kläderna är mycket mognare än vad dom varit innan, enligt mig. Jag saknar busigheten. Men kläderna är snygga. Också här är scenografin bra tycker jag. Det är också snyggt att det kommer in en kvinna lite här och där. Och missa inte killen i början som gör sit-ups när han hänger från taket, GALET!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0