Francisco Lachowski

Francisco Lachowski är min absoluta favoritmodell.
Faktum är att jag började gråta första gången jag såg honom på videon här nedan.
Francisco blev scoutad genom en modelltävling i Sao Paolo i Brazilien. Sedan dess har han haft fullt upp med modelljobb. Enligt mig är han världens bästa modell och han har gått visningar för de största formgivarna. Du finner honom både på catwalken, i kataloger och på konstfotografier.


Francisco - I miss you Timothy



Francisco for Dior



Francisco på stan...? Han har i alla fall en OldSkool-bräda från Element. Modellen heter Bengal Pool.


 


Francisco for Vanity Teen
Francisco for VanityTeen



Francisco under modeveckan i Milano för mina favoritmärken.
Översta bilden: Dsquared
Nedre bilden: Frankie Morello



Francisco på videocasting


Hårfärg: Brun
Ögonfärg: Brun
Moder agentur: Ford Models Brazil (Sao Paolo)

Nu vet ni lite mer om Francisco Lachowski. Och ni lär få höra mer! 




Kommentarer
Postat av: sofia

han är så jävla snygg den människan så jag dör!

2010-12-25 @ 19:46:41
URL: http://sofiaapersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0