Alex Annand

Jag säger inte att den här killen är våldsamt j*vla snygg, men han är kul! Han heter Alex Annand och är 16 år. Det som är bäst med honom är att han tydligen skejtar! Andra intressen han har är indiemusik, gymma, dubstep och att vara med vänner. Tur har han också, han blev nämligen scoutad från Facebook! Vill ni läsa mer om Alex så har han en blogg.

Jag har tyvärr inte hittat några märken som denna britt har jobbat för än, men jag tror att han har en del editorials i sin portfolio. Han är ju väldigt ny inom området, men jobb kommer nog snart!

 Models.com råder oss att hålla ögonen öppna efter den här killen, själv är jag skeptisk... Vi får se, vi får se!







Modersagentur: MandPModels

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0