Charlie Westerberg

Charlie Westerberg! Ett ganska nytt ansikte för mig, inte något jag lagt märke till tidigare. Fast den här killen har varit med ett tag nu! Hans karriär började 2008 och han var då exklusiv för Prada.  Han ligger för tillfället på plats 50 på Models.com's Top 50 Male Models. Charlie jobbar mycket för svenska märken så som Acne, Tiger of Sweden och Cheap Monday men också för utländska märken så som Dior, Topman och Barney's. Han förekommer också väldigt ofta i editorials och fotografer älskar honom!









Agenturer:
New York -
 DNA
Paris
Ford - Europe
Milano
Elite - MilanKöpenhamn - Scoop
London - Mandpmodels
 


Kommentarer
Postat av: K

Trevligt med svenska modeller och snygg tatuering han har!!

2010-11-09 @ 23:13:01
Postat av: Lisa Berti

Haha, jag såg den också! Ganska fin faktiskt! Det sjuka är att jag inte lagt märke till honom förut!

2010-11-10 @ 08:41:09
URL: http://lisaberti.blogg.se/
Postat av: Anonym

tycker han va rätt så ful jag.

2010-11-10 @ 15:35:59
URL: http://klariskt.blogg.se/angel

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0