Kilian Martin

I'm back efter en najs höstlovsvecka i Spanien, vilket var helt awesome!

Så nu är jag här och tänkte berätta om Kilian Martin som är en GRYM skatebordåkare! Han är en nutida kille som gör det dåtida, om ni fattar vad jag menar? Han har i alla fall Spanskt påbrå och sponsras av Sk8kings,Vision Street Wear,tracker trucks och Oust bearings. Han kallas också Den Nye Rodney Mullen! Många av Kilians tricks kan dom flesta bara göra på Tony Hawk spelen, så jag är impad!

Det blir extra bra med den här killen som filmar, jag tycker han är amazing och gör det konstnärligt! Han heter Brett Novak, om du vill in på hans sida så klicka HÄÄÄR!


Kommentarer
Postat av: Fimpen

Shiit va tung han va! En riktig pärla!

2010-11-09 @ 00:20:14
Postat av: Lisa Berti

Jag vet! Helt galet! Riktigt skön grabb!

2010-11-09 @ 07:58:25
URL: http://lisaberti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0