Ny griptape

Hej!
När jag köpte min longboard fick jag det med grön, gul och röd griptape. Det var inte alls snyggt. Men nu har jag och min bror gett den en ny design. Check it out!


Börja med att rita upp din design på baksidan av griptapen. Tänk på att det blir spegelvänt på brädan sen.


Här är min design klar!


Klipp ut delarna och lägg upp dom så att du har koll på dom. Klistra sen fast dom på brädan. Börja med de största delarna - då blir det enklare.


Här är griptape applicerad på brädan.


Gör sedan hål för skruvarna och sätt dit truckarna. Brädan är fördig!


Här är tre olika designs:
längst till vänster: Kahalani-bräda med Divine-hjul.
Mitten: SkulleSkate-bräda med en nya Powell Peralta Bones-hjul.
Längst till höger: Alva-bräda med Cadillac-hjul av urethan.




Kommentarer
Postat av: Kitty

vad fint det blev!!

2010-09-13 @ 23:43:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0